استاندار تهران با تاکید بر توجه مردم به هشدارهای مدیریت بحران گفت: ۱۸ گردشگر با وجود هشدارهای گسترده وقوع سیل در فیروزکوه برای تفریح به این منطقه آمده بودند.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 23 August 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت با تاکید بر توسعه حمل و نقل ریلی اظهار داشت: حل مسائل آلودگی و ترافیک در تهران به هم وابسته است و در این زمینه به اندازه کافی قانون داریم و توسعه ریلی یکی از موارد راهگشا در این زمینه محسوب می‌شود.

استاندار تهران با بیان اینکه کی از کارهایی که می‌توانیم برای رفع معضل ترافیک تهران در کوتاه مدت انجام دهیم مدیریت زمان است گفت: تغییر زمان تعطیلی ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها یکی از موارد مهم است.

منصوری از اضافه شدن ۱۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی استان تا چند روز آینده خبر داد و عنوان داشت: اعتباری توسط وزارت کشور برای خرید ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده شده که با احتساب این صد دستگاه تا ۹۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی ارتقا خواهد داشت.

وی با تاکید بر توجه مردم به هشدارهای مدیریت بحران افزود: در سیل فیروزکوه درگیر پاکسازی سیل اول بودیم که مجدد چند سیل دیگر آمد، با وجود آنکه پس از ۶ سیل منطقه را بسته بودیم و هشدارهای گسترده توسط مدیریت بحران صادر می‌شد باز هم ۱۸ نفر برای تفریح وارد منطقه شده بودند که با هلیکوپتر آنها را خارج کردیم، این عدم توجه مردم در بحران‌ها مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار