فرماندار شمیرانات:
فرماندار شمیرانات گفت: تلاش ما در دولت پرهیز از تصدی‌گری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پای کار آوردن امکانات و ظرفیت‌ها در راستای تسهیل‌گری حل مشکلات و توسعه منطقه توسط شهروندان و گروه‌های مردمی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 23 August 2022

به گزارش تابناک تهران، مجتبی ذاکریان در نشست با گروه مردمی جهادگران و جذب نخبگان لواسانات و رودبارقصران اظهار داشت: اجرای برنامه‌ها و ورود به اقدامات میدانی گروه‌های مردمی مستلزم تعریف از شرایط موجود، حوزه‌بندی و اولویت‌بندی ایشان است که با از گذشت زمان، و نشست و گفت‌وگوهای مستمر محقق می‌شود.

فرماندار شمیرانات: هدف دولت سپردن امور به شهروندان و حل مشکلات مردم است

وی با اشاره به این‌که شبکه شدن فعالیت‌های جزیره‌ای مردمی اتفاق بزرگ و مبارکی برای منطقه خواهد بود، گفت: اعضای اصلی بایستی مراقب چالش‌های ناشی از اختلاف نظر در زمینه‌های مختلف باشند تا گروه منسجم بماند و در مسیر اهداف مشترک حرکت کند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات با توجه به این‌که روشن شدن نسبت حاکمیت و گروه‌های مردمی اهمیت بسزایی دارد، بیان داشت: همان‌طور که یکی از اهداف اعلامی گروه مردمی جهادگران و جذب نخبگان لواسانات و رودبارقصران گره‌گشایی از امور محوله دولت است، علیرغم این‌که بی‌شک دیدگاه‌ها و اقتضائات متفاوتی وجود دارد، بایستی برای ثمربخشی فعالیت‌ها با تعامل همراه باشیم. البته تکلیف بنده در این میان، علاوه بر روشن ساختن پیوند دولت و مردم، کوتاه آوردن مجموعه‌های دولتی به نفع گروه‌های مردمی است.

فرماندار شمیرانات: هدف دولت سپردن امور به شهروندان و حل مشکلات مردم است

ذاکریان با اشاره به دغدغه اعضای گروه نسبت به تغییر ارتباط و همکاری ایشان با انتصابات جدید مسئولان، خاطرنشان کرد: اگر مدل همکاری شما با دولت مشخص شود، دیگر تغییر مسئولان برای شما دغدغه نخواهد بود.

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: در این چند ماه اخیر در راستای کارسپاری به مردم، پس از بررسی و احصای بهترین روش، تلاش کرده‌ایم در مساجد محلات و با محوریت معتمدان و ائمه جماعات فعال، حل مشکلات و توسعه مناطق را پیگیری کنیم که ثمرات قابل توجه و مطلوبی را به همراه داشته است.

وی افزود: دلسوزان محله در اکثر زمینه‌ها از جمله نظارت بر نانوایی‌ها و واحدهای صنفی، ساماندهی موقوفه‌ها و سگ‌های بلاصاحب، فاضلاب و ... ورود کرده‌ و ما نیز در نشست‌های مردمی مدیران را همراه ساخته‌ایم تا پاسخگوی ایشان باشند و اولویت‌بندی مسائل توسط اهالی یک منطقه صورت بگیرد و تصمیم‌گیری و اجرا یک‌طرفه از سمت دولت نباشد.

ذاکریان خاطر نشان کرد :حتی در انتخاب مدیران جدید ادارات تامل داریم تا پیش از انتصاب مدیر مربوطه ، ضمن مراجعه به محلات مورد نظر و گفت‌وگو با اهالی آن‌ که تمرکز کار ذیربط آن‌ها بیش از دیگر مناطق است، مدل پیشنهادی خود برای رفع مشکلات و برنامه‌های موثر خود را ارائه دهند.

فرماندار شمیرانات: هدف دولت سپردن امور به شهروندان و حل مشکلات مردم است

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار