ورامین- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از افزایش ۳۲۰ لیتر بر ثانیه ای ظرفیت آب شرب این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 22 August 2022

به گزارش تابناک تهران، حمیدرضا نامداری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به کسری آب مناطق جنوب شرقی استان تهران در سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته دچار کسری آب به میزان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه بودیم، که این کسری باعث شد، مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران اضافه کرد: از یک سال گذشته تاکنون با حفر ۳۱ حلقه چاه، اصلاح و بازسازی ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع، شناسایی حدود ۱۳ هزار انشعاب غیرمجاز و تعویض فشارشکن‌ها و شیرآلات، بیش از ۳۲۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب منطقه اضافه کردیم.

نامداری اضافه کرد: از ابتدای تحویل گیری روستاهای تحت پوشش خدمات آب‌رسانی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران تا مردادماه سال جاری ۵۵ حلقه چاه آب آشامیدنی در این مناطق حفر، تجهیز و بهسازی شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران افت سالانه سطح آب‌های زیرزمینی و نشست سفره‌های آبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به همین دلیل پدیده رانش زمین در دشت ورامین از شدت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: رانش سبب کج شدن جداره و کاهش میزان آبدهی و از مدار خارج شدن برخی از چاه‌ها می‌شود، که با اجرای عملیات مهندسی مجدد و بهسازی منابع تولید این چاه‌ها دوباره با آبدهی مناسب در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار