سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، جبرائیل برادری را به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 22 August 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان، در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تقدیر از زحمات سعید پازوکی رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با حکم وزیر جهاد کشاورزی، جبرائیل برادری به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم، با بیان این‌که اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی و تکنولوژی می‌تواند امنیت ملی را پایدار کند، اظهار داشت: تامین امنیت غذایی در دولت سیزدهم از اهداف اساسی و برنامه مهم وزارت جهاد کشاورزی است؛ علاوه بر این در فرمایشات رهبری هم اشتغال‌زایی همراه با دانش بنیان بودن مورد تاکید قرار گرفت که باعث می‌شود در بخش کشاورزی به جایگاه خود دست یابد و همه موضوعات اشتغال پایدار و ارزآوری هم در آن مستقر است.

هوشنگ محمدی ادامه داد: سه ضلع توسعه کشاورزی، فنی‌مهندسی سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی و نهاده‌های اجرایی است و وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتی است که همه این اضلاع هم در بخش دولتی و هم در بخش مردمی وجود دارد.

 

کشاورزی اقتصادی از عوامل مهم جذب سرمایه گذار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به لزوم پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع بر تقویت بخش تولید تاکید کرد و گفت: بازار فروش ۱۵میلیونی در استان تهران، وجود فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها، هفت پارک علم و فناوری همه و همه جزو ظرفیت هایی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی درست اقتصادی کردن کشاورزی را رقم بزند.

به گفته حشمت اله عسگری، دست یابی به اهداف کشاورزی اقتصادی و زود بازده یکی از عوامل مهم جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی استان تهران است.

 برادری پیش از این معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ری را برعهده داشت و ۱۸سال سابقه کاری در حوزه های مختلف کشاورزی استان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار