رئیس پلیس راه شرق استان تهران:
رئیس پلیس راه شرق استان تهران اعلام کرد: جاده هراز از امروز شنبه تا سه شنبه چهارم مرداد به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده ای در استان مازندران (محدوده بلبل خان) مسدود خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 23 July 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ ایرج کهریزی در این باره گفت: این انسداد به صورت ۲۴ ساعته و به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای، اعمال می‌شود وطی این مدت تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده فیروز کوه، حرم تا حرم و بزرگراه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای یاد شده روان و هیچ گره ترافیکی گزارش نشده است.

این اظهار داشت: طی شبانه ‌روز گذشته ،براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۷۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۳.۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

کهریزی ادامه داد: همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۹.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع میتوانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

این مسئول: به رانندگان توصیه می شود که با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی و با رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار