رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین گفت: اورژانس بیمارستان در حال توسعه است و بنای ۳۷۰ مترمربع با بودجه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان به فضای این بخش اضافه می شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 17 July 2022

به گزارش تابناک تهران، علی فتحی رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با پیگیری هایی که از سال ۹۴ در خصوص اضافه شدن دو بخش به اورژانس این بیمارستان داشتیم، از اسفندماه سال گذشته پروژه احداث آن عملیاتی شد و قرار است با آخرین استانداردهای وزارت بهداشت در بیمارستان ۱۵ خرداد ساخته شود.

وی گفت: در راستای توسعه و بازسازی اورژانس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد که در زیربنایی به مساحت یک هزار متر مربع بود، ۳۷۰ مترمربع دیگر به بخش اورژانس اضافه می شود که با بودجه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در حال احداث است.

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین افزود: قرار است با توجه به اتمام این پروژه در بخش اورژانس همزمان با ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

فتحی بیان کرد: این اورژانس دارای دو ورودی‌، اتاق پزشک، اتاق گچ گیری، پانسمان، تزریقات و سرم، اتاق عمل و سالن انتظار است.

وی عنوان کرد: همچنین اورژانس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین دارای ۱۸ تخت معمولی و سه تخت ایزوله می‌باشد که در مجموع، این اورژانس ۲۱ تخت دارد.

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین گفت: قرار است در آینده ای نزدیک مجتمع درمانگاهی عمومی و تخصصی بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد در متراژ ۵ هزار متر مربع در ورودی بیمارستان احداث شود که بیماران عمومی می‌توانند بدون مراجعه به داخل بیمارستان برای سیر مراحل درمانی به آنجا مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار