معاون دادگستری کل استان تهران گفت: دولت برای تکمیل مسکن مهر تلاش می کند تا این پروژه تکمیل شود و سهم دستگاه قضایی در این مورد پی گیری مشکلات با همکاری مسئولان امر است تا بر سیستم هایی که موظف به ایجاد زیر ساخت هستند نظارت کند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 13 July 2022

به گزارش تابناک تهران، مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان پردیس امروز با حضور معاون دادگستری کل استان تهران برگزار شد، در این مراسم از زحمات علیرضا آقاجری تقدیر و محمد شیخ آرانی به عنوان دادستان جدید پردیس معرفی شد.

حاجی رضا شاکرمی معاون دادگستری کل استان تهران در حاشیه آیین تودیع و معارفه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و ناقص است و تامین زیرساخت‌ها نیاز به پی‌گیری دارد.

وی گفت: دولت برای تکمیل مسکن مهر تلاش می‌کند تا این پروژه تکمیل شود و سهم دستگاه قضایی در این مورد پی گیری مشکلات با همکاری مسئولان امر است تا بر سیستم‌هایی که موظف به ایجاد زیر ساخت هستند نظارت کند.

معاون دادگستری کل استان تهران افزود: دستگاه قضایی بر عملکرد مسئولان نظارت کند تا کوتاهی اتفاق نیفتد و اگر ترک فعلی انجام شده برحسب وظایف قانونی پی‌گیری می‌شود. لذا با توجه به مشکلاتی که در این شهرستان است ابتدا ترک فعل را تذکر و اگر توجهی نشد مطابق قانون باید برخورد کرد.

شعبه ویژه ساخت و ساز غیر مجاز راه اندازی می‌شود

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: ساخت و ساز های غیر مجاز و رسیدگی به جرم افرادی که مخل نظم هستند را در دو شعبه ویژه به طور مجزا برای ورود تخصصی راه اندازی می شود.

محمد شیخ آرانی با بیان اینکه صدور حکم به تنهایی کافی نیست، ادامه داد: صدور حکم به تنهایی کفایت نمی کند باید با تمامی ظرفیت شهرستانی و سریعترین زمان، احکام صادره را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: احیا و ارتقای حقوق عامه را در دستور کار داریم و با توجه به موقعیت شهرستان که در نزدیکی تهران قرار گرفته مباحث ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری غیر مجاز را با حساسیت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس تصریح کرد: در حوزه پیش فروش مسکن پرونده‌های متعددی داریم و مشکلات مسکن مهر و زمین‌های فاقد سند در شهر بومهن از جمله مواردی است که در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

شیخ آرانی افزود: برای پیشگیری از وقوع جرم برنامه های مدون داریم که در اختیار شعب و دستگاه‌های مربوطه قرار خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار