رئیس منطقه برق ورامین گفت: طرح تعویض ۲۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی فرسوده ورامین به عنوان بزرگترین طرح حوزه برق این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 02 July 2022

مسلم حاجی مزدارانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اصلاح و بهینه سازی ۲۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده برق و تبدیل آن به شبکه خودنگهدار با ورود اولین محموله کابل به شهرستان ورامین آغاز شد و طی ۲ روز، حدود ۱۱ کیلومتر از شبکه سیمی فرسوده در مناطقی مانند روغنکشی، چاله‌شنی، بویه زاده، و مرکز ورامین تعویض شد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کاهش تلفات برق شهرستان در دست اجرا است.
رئیس منطقه برق ورامین افزود: اجرای کامل این طرح ۶ ماه طول می‌کشد که با توجه به توان شرکت پیمانکار تلاش می‌شود تا زودتر از زمان تعیین شده، کار تعویض شبکه سیمی فرسوده به اتمام رسد.
این مسئول اضافه کرد: شهرستان ورامین از ۲ هزار و ۶۵۰ کیلومتر شبکه برق برخوردار است که از این مقدار، یکهزار و ۲۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و یکهزار و ۴۰۰ کیلومتر فشار ضعیف می‌باشد.
مزدارانی همچنین نصب یک دستگاه ترانس در منطقه هوانیروز ورامین خبر داد و یادآو ر شد: پیرو درخواست مکرر مردمی مبنی بر رفع ضعف ولتاژ در محله هوانیروز، منطقه برق ورامین با نصب یک دستگاه ترانس و احداث ۳۰۰ متر شبکه جدید ، این مشکل را برطرف کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهراتن واقع شده است.
ورامین بیش از ۱۹۰ هزار مشترک برق خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار