رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند گفت: در طبیعت امکان نصب سطل زباله نیست و مردم باید برای حفظ این میراث طبیعی از ریختن زباله خود داری کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 10 June 2022

به گزارش تابناک تهران، به مناسبت هفته محیط زیست و در راستای حفظ و نگهداری از طبیعت بکر منطقه گردشگری تیز آب دماوند اداره محیط زیست با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و انجمنهای مردم نهاد شهرستان دماوند  صبح امروز این منطقه از زباله های رها شده پاکسازی کرد.

نقی میرزا کریمی افزود: در گذشته به ما آموخته بودند زباله های خود را دور بریزیم اما متاسفانه این نقطه دور ، امروزه رودخانه ها ،کوه ها و طبیعت زیبا شده که این امر موجب تخریب محیط زیست و نا زیبایی در مناطق طبیعی گردیده است.

شهردار دماوند گفت: تلاش عمده ما در این برنامه ها برای ساخت فرهنگ حفظ محیط زیست طبیعی و این سرمایه ارزشمندی است که خداوند متعال به ما داده است.

علی شیوا افزود: به همین دلیل هم برنامه های این چنینی برای جلب مشارکت مردم و نهادینه کردن فرهنگ پاکیزه نگه داشتن طبیعت را برای مردم و شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان خواهیم داشت تا همه به سمتی حرکت کنیم که طبیعت را برای نسل آینده به نحو درست حفظ کنیم.

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار