امام جمعه شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف مایه ارزش انسانهاست گفت : هرکسی که اعتقاد به فریضه امر به معروف ندارد مسلمان نیست.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 10 June 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: به تعبیر برخی از صاحب نظران که خودشان را روشن فکر خطاب می کنند، هرچقدر خوی غربی داشته باشند پیشرفته تر هستند که این تفکر را در روحیه افراد بی حجاب نیز می توان مشاهده کرد.

وی افزود: در مقابل برخی از صاحب نظران عکس این طرز تفکر را دارند که اگر با بی حجابی انسان ارزش پیدا می کند و توجه بیشتری نسبت به آنان می شود، پس حیوانات که کاملا برهنه هستند آیا نسبت به انسان در دنیا ارزشی دارند.

وی با تاکید بر این که حجاب و عفاف مایه ارزش انسان است اظهار داشت:هرکسی که اعتقاد به فریضه امر به معروف ندارد مسلمانی آنان مشکل دارد، مسئولین نیزباید به این موضوع بسیار توجه داشته باشند و در جهت فریضه امر به معروف همگان تلاش کنند.

وی با تبریک‌ ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت:امکان ندارد کسی به امام رضا (ع) ارادت داشته باشد ولی به ولایت فقیه نداشته باشد، چرا که انقلاب با تفکر ائمه شکل گرفت است و ولایت فقیه نیز راه، روش و سخن ائمه را می گوید.

اسماعیلی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر لزوم خدمت رسانی بی منت به مردم گفت : مسئولین کار شکن و ناتوانی که به هر بهانه ای مردم را معطل میکنند و کار را به امروز فردا می اندازند و کار مردم را انجام نمی دهند، انقلابی و مردمی نیستند، هر کس نمی تواند به مردم خدمت کند مسئولیت را بگذارد و برود.

وی گفت: مردم‌ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال سپری کردند و بارها و بارها در تجاوز نیروی های استکباری و ضد اسلامی پیروز شدند و قطعا امروز نیز در جنگ اقتصادی و فرهنگی با مقاومت و گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب این دوران سخت را سپری می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار