جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۰ فقره سرقت و یک میلیارد ریال اموال مسروقه در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 06 June 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ مرتضی ملکی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس دو نفر از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از مغازه هایشان در یکی از پاساژهای شهرستان قرچک، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی به محل اعزام شدند.

وی گفت: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی سرقت های انجام شده و رصد دوربین های موجود به این نکته پی بردند که سارق در ابتدای صبح از قسمت اداری پاساژ وارد شده و با باز کردن قفل دو باب مغازه اقدام به سرقت اموال کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: ماموران انتظامی با این فرضیه که عامل سرقت تبحر زیادی در باز کردن قفل های مختلف دارد و از طرفی با در دست داشتن سرنخ هایی، مشخصات ظاهری و مخفیگاه او را شناسایی کرده و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ملکی با اشاره به کشف حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه متهم تصریح کرد: سارق در تحقیقات تخصصی پلیس به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی همچنین از استرداد اموال مسروقه به مالباختگان خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار