شهردار اسلامشهر گفت: پل غیرهمسطح ۸۰ متری شهید بیضایی واقع در کمربندی شمالی اسلامشهر پس از ۴۵ روز عملیات عمرانی زیر بار ترافیکی رفت.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 31 May 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن حمیدی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه پل غیرهمسطح شهید بیضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پل غیرهمسطح شهید مدافع حرم بیضایی در کمربندی شمالی در مدت 45 روز عملیات عمرانی احداث شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این پل از ظرفیت شهرداری استفاده شده افزود: برای احداث این پل غیرهمسطح 500 مترمکعب بتن، 8 تن میلگرد استفاده شده است و این پل 80 متر طول و 20 متر عرض دارد.

شهردار اسلامشهر با تأکید بر تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر گفت: آسفالت پل غیر همسطح شهید بیضایی از کارخانه آسفالت شهرداری تأمین شده است و مدیریت شهری اسلامشهر درصدد استفاده از ظرفیت‌های درون‌سازمانی خود است.

حمیدی تصریح کرد: تمامی برنامه‌هایی که به مردم داده شده است با سرعت پیگیری می‌شود تا شاهد ارتقای سرانه‌ها و همچنین افزایش دسترسی مردم با اتمام پروژه‌های در دست اقدام و جاده سازی باشیم.

شهردار اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: پل روگذر تقاطع برنده‌سیفی اسلامشهر با سرعت در دست احداث است و این پروژه فرامنطقه‌ای دسترسی مردم را به مراکز درمانی و بیمارستانی را تسهیل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار