نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: قریب به ۱۰۰۰ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان دماوند با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 05 May 2022

به گزارش تابناک تهران، داود غلامرضائی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور و سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نوبت از آزمون در دو حوزه دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و هنرستان زینبیه برگزار می‌شود که در مجموع طی دو روز حدود یک‌هزار داوطلب شهرستان دماوند به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از این تعداد، صبح روز پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه ۲۱۵ نفر و صبح روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ۲۵۰ نفر از داوطلبین در حوزه دانشگاه پیام نور واقع در سالن ورزشی شهید ناصر صُدیفی این مرکز به رقابت می‌پردازند.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تصریح کرد: همچنین تعداد ۲۲۴ نفر از داوطلبین روز پنجشنبه و ۲۰۶ نفر در روز جمعه در هنرستان زینبیه دماوند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش حضورخواهند داشت.

غلامرضائی در ادامه تاکید کرد: در سال‌های اخیر دانشگاه پیام نور دستاوردهای ارزنده‌ای در برگزاری آزمون‌های مختلف سراسری کشوری داشته و به یک برند مطرح در کشور تبدیل شده است.

وی همچنین یادآور شد: در این دروه نیز کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار