معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات گفت: عملکردها قابل قبول نبوده و دستگاه‌های اجرایی باید حساسیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 01 May 2022

به گزارش تابناک تهران، حشمت الله عسگری ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه بررسی و تصویب طرح‌های تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات اظهار داشت: عملکردها قابل قبول نبوده و دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیگیری جذب تسهیلات حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به پرداختی حدود ۳۰۰ میلیاردتومانی تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد: با توجه به تصویب و معرفی ۵ هزار میلیارد تومانی طرح‌ها این پرداختی بسیار ضعیف و ناشی از عملکرد ضعیف بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌باشد و ادامه این روند به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: جهت تسریع در روند بررسی و پرداختی طرح‌ها، بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط قبل از معرفی طرح‌ها به بانک، کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های اجرایی، بانک عامل و متقاضی تشکیل و مشکلات را بررسی و رفع کنند.

عسگری سپس گفت: ظرفیت استان در جذب تسهیلات بسیار بالا است و با هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و بانک‌های این روند در روزهای آتی تسریع خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار