رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمیرانات اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت، صبح امروز (چهارشنبه)، بالغ بر ۱۰۰ کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ 27 April 2022

یاسر بوداغی در گفت‌وگو با ایرنا با ضمن بر اهمیت استفاده از کلاه ایمنی راکبان، اظهار داشت: با توجه به این‌که ۲۰ درصد از تصادفات جاده‌ای وسایل نقلیه، موتور سیکلت‌ها را شامل می‌شود، طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت با هدف صیانت از جان شهروندان اجرایی شد.

وی گفت: موتور سواران برای تردد در محورهای شمیرانات باید از سلامت چراغ‌های جلو و عقب موتورسیکلت خود اطمینان داشته باشند، چراکه محورهای روستایی عموماً فاقد روشنایی هستند و روشن بودن چراغ‌ها اهمیت بالایی در حفط ایمنی تردد موتورسیکلت‌ها دارد.

 کلاه ایمنی به موتورسواران شمیرانات اهدا شد

این مقام مسئول یادآور شد: در این خصوص برچسب‌های شبرنگی نیز به راکبان اهدا شد تا ضمن نصب در جلو و عقب وسایل نقلیه خود سبب بازتاب نور دیگر وسایل نقلیه عبوری و تشخیص بهتر موتورسیکلت ها در تاریکی شب می‌شود.

 کلاه ایمنی به موتورسواران شمیرانات اهدا شد

شمیرانات با ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارای سه راهدارخانه فعال، راهدارخانه مرکزی (داخل محوطه راهداری شمیرانات در ابتدای لواسان)، راهدارخانه فشم و راهدارخانه شمشک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار