رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 27 April 2022

به گزارش تابناک تهران، سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: این راهپیمایی با حضور حداکثری مردم ولایی و شهیدپرور استان تهران انجام خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و شهرستان‌های استان تهران با توجه به جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل در تجاوز به قدس شریف برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم آماده شده و لحظه شماری می‌کنند افزود: حضور پرشور مردم مؤمن و خداجوی استان تهران و سراسر کشور پس از ۲ سال وقفه به دلیل شرایط کرونا، قطعاً رژیم صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیک تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان تهران گفت: راهپیمایی در ۱۵ شهرستان استان تهران انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: در ورامین، راهپیمایان از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان (ع) اجتماع خواهند کرد و محسن منصوری استاندار تهران در جمع راهپیمایان ورامین سخنرانی خواهد کرد و دو راهپیمایی دیگر هم در شهرستان ورامین برگزار می‌شود، که یکی از آن‌ها در شهر جوادآباد و راهپیمایی دیگر در منطقه خیرآباد است که هر دو این راهپمایی ها به سمت محل برگزاری نمازجمعه خواهد بود.

محمودی عنوان داشت: در بهارستان نیز مانند سراسر کشور در بخش گلستان راهپیمایی برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهر گلستان از فلکه دوم گلستان به سمت مصلی این شهر خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: راهپیمایان ملارد صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از مسیر مسجد جامع امام صادق (ع) - خیابان امام خمینی (ره) – خیابان دکتر حسابی – بلوار ارغوان – مصلی نماز جمعه برگزار خواهند کرد.

محمودی در خصوص مسیر راهپیمایی در شهرستان قدس گفت: راهپیمایی در این شهرستان از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلی شهر قدس در نظر گرفته شده که پس از به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و اظهار تنفر مردم شهر قدس از جنایات این رژیم آماده اقامه نماز جمعه می‌شوند.

وی گفت: در دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور با صلابت مردم روزه دار این دیار از میدان امام (ره) دماوند آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع خواهند کرد تا آماده شنیدن خطبه‌های نماز جمعه جمعه ۹ اردیبهشت ماه گردند.

محمودی افزود: در شهرستان پردیس نیز راهپیمایی طبق سنوات گذشته از میدان فلسطین تا مصلی نماز جمعه و راهپیمایان شهرستان پاکدشت نیز، راهپیمایی را از میدان آزادگان آغاز کرده و پس از طی مسیر چهار راه ساعت، میدان قدس، میدان معلم در مصلی امام خمینی (ره) اجتماع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌عنوان داشت: مردم مؤمن و روزه دار شهرستان شهریار نیز، راهپیمایی ضد صهیونیستی خود را از مسیر چهارراه قائم (عج)، خیابان ولیعصر (عج)،میدان امام خمینی (ره)، خیابان انقلاب آغاز خواهند نمود و در پایان در مصلی نماز جمعه شهریار اجتماع و قرائت قطعنامه ضد استکباری خواهند کرد و مردم بصیر فیروزکوه نیز در روز قدس و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنا بر فرموده امام راحل مسیر راهپیمایی ضد صهیونیستی خود را از آستان مقدس امامزاده اسمعیل (ع) آغاز نموده و سپس به سمت میدان معلم حرکت خواهند نمود و در انتها در مصلی نماز جمعه با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» آماده اقامه نماز جمعه می‌شوند.

محمودی بیان داشت: راهپیمایی روز قدس در شهرری قبله تهران از سه راه ورامین آغاز و پس از پیمودن مسیر خیابان فداییان اسلام، میدان شهرری و خیابان حرم، در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تجمع کرده و در نهایت راهپیمایان روزه دار در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلی ری شرکت می‌کنند و مردم اسلامشهر نیز از دو مسیر ناحیه مقاومت بسیج حضرت سید الشهدا (ع) و مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک مهدیه به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه حرکت و در انتها با قرائت قطعنامه تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را محکوم خواهند کرد و راهپیمایی قرچک نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی خود را آغاز و تا مصلای نماز جمعه به پایان خواهند رساند تا از ویژه برنامه‌های این روز بهره مند شوند.

وی گفت: راهپیمایان پیشوا نیز مسیر مسجد امام خمینی (ره) به سوی حرم مطهر امام زاده جعفر (ع) را طی می‌کنند و در بخش لواسانات شهرستان شمیرانات مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان امام (ره) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شمیرانات و رباط کریم نیز گفت: دز شمیرانات از میدان امام (ره) به سمت سراتحاد و در بخش فشم شهرستان شمیرانات از مصلی به طرف میدان امام خمینی (ره) سپس به سمت اداره برق برگزار خواهد شد و در انتها در مصلی نماز جمعه روزه داران تجمع ضد صهیونیستی خواهند کرد و راهپیمایان رباط کریم نیز روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی خود را از مقابل چهارراه دادگستری آغاز و به سوی مصلی نمازجمعه ختم خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار