فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت : ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بازدید از عطاری‌ها، موفق به کشف تعداد ۳ هزار قلم قرص و داروهای غیرمجاز از یکی از عطاری‌های اسلامشهر شدند و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 13 April 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مامورین اداره آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، ۵ سارق حرفه ای منزل دستگیر شدند.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در اسلامشهر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و مامورین زبده برای رسیدگی به موضوع و برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در منطقه وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی دریافتند، سارقان با شناسایی منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت اموال ازمنازل و لوازم داخل انباریها کرده و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و بدست آوردن سرنخ هایی از سارقین و با شناسایی مخفیگاه متهمان، باهماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه پنج نفر سارق حرفه ای را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با قدردانی از همکاری مردم با مامورین نیروی انتظامی،گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به ۳۳ فقره سرقت منزل در شهرستان اسلامشهر اعتراف کردند،که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف داروهای غیرمجاز در اسلامشهر

کارخانه با اشاره به دیگر اقدامات مامورین انتظامی شهرستان اسلامشهر، ازکشف مقادیر زیادی داروهای غیرمجاز خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در برخی از عطاری های شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بازدید از عطاری ها، موفق به کشف تعداد ۳ هزار قلم قرص و داروهای غیرمجاز از یکی از عطاری های اسلامشهر شده و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام دارویی مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۸۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتطامی شهرستان اسلامشهر با هشدار به افرادسودجو و فرصت طلب که به هر نحوی خواهان ایجاد ناامنی برای مردم می کنند، خاطر نشان کرد: با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، پلیس با قاچاقچیان و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار