فرماندار ورامین:
فرماندار شهرستان ورامین گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات ارائه شده در این مناطق، روستاها به نماد بارز تولید، اشتغال و کارآفرینی تبدیل شده‌است.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 11 April 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی شامگاه یکشنبه در جمع مردم روستای جعفرآباد اخوان از توابع بخش مرکزی ورامین اظهار داشت: امروز با همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌های مناسب برای زندگی در مناطق روستایی فراهم شده و نمونه بارز آن را می‌توان در روستای جعفرآباد مشاهده کرد که قطعا با همراهی مسئولان این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی روستاهای شهرستان ورامین از زیرساخت‌های توسعه برخوردار شده و خدمات ارائه شده در این مناطق روستاها را به نماد بارز تولید، اشتغال و کارآفرینی تبدیل کرده است و باید این خدمات به شکل گسترده‌تری برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار که موجب ماندگاری روستانشینان و جلوگیری از مهاجرت آنان می‌شود، استمرار داشته باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ورامین سال جدید را با اجرای طرح‌های عمرانی در سه روستای شهرستان آغاز کرده است که این مهم نشان از پیگیری و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات مورد نیاز برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و پیشرفت و آبادانی بیشتر این مناطق دارد.
نماینده دولت در شهرستان ورامین اضافه کرد: به منظور دسترسی مناسب روستای جعفرآباد اخوان به مرکز شهر ورامین، اجرای زیرگذر کمربندی شمالی در دستور کار قرار دارد ضمن این که به منظور سهولت تردد مردم و روستائیان، طرح تعریض ورودی روستا با همکاری شهرداری عملیاتی می‌شود.

درویشی از اصلاح و تغمیر شبکه توزیع برق و روشنایی روستا، اختصاص ساختمان سابق مخابرات روستا به منظور استقرار نیروی انتظامی، اجرای طرح امنیتی نگهبان محله باکمک دهیاری و بخشداری مرکزی، واگذاری یکهزار مترمربع متعلق به اداره ورزش و جوانان در قالب ماده ۲۷ به منظور احداث اماکن ورزشی به دهیاری روستا و سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی برای تأمین آب آشامیدنی سه روستای جعفرآباد اخوان، ریحان آباد و عبدل‌آباد به عنوان مصوبات بازدید از این روستا یاد کرد.
وی در این دیدار از مردم درخواست کرد باتوجه به کاهش میزان بارش نزولات جوی، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا شهرستان در ایام تابستان با مشکل کم‌آبی در مناطق شهری و روستایی مواجه نشود.
ورامین با ۲ بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار