آئین معارفه حسین سیری به عنوان رئیس جدید سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 09 April 2022

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین معرفی شد

به گزارش تابناک تهران، در این مراسم که روز شنبه در محل شهرداری ورامین برگزار شد، از تلاش‌های حسن خوانساریان رئیس سابق این سازمان تقدیر شد.

شهردار ورامین در این جلسه با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی مناسب به مردم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای گفت: امروز به واسطه فعالیت‌های روزمره مردم، هزاران سفر درون شهری و برون شهری در مناطق مختلف ورامین تا تهران انجام می‌شود و لازم است که این خدمات مستمر، به روز و با بهترین امکانات انجام شود.

علیرضا مؤمنی افزود: علاوه بر توسعه حمل و نقل جاده‌ای، سازمان حمل و نقل بار و مسافر به برنامه درست و راهبردی برای خدمت رسانی به مردم نیاز دارد تا جابجایی مسافران با کمترین مشکل و معطلی همراه شود. فعالیت بیش از هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در حوزه فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نشان از وسعت عملیات این سازمان دارد، فعالیتی که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارد و هر گونه کوتاهی در این حوزه، می‌تواند زحمات کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین به عنوان اولویت این سازمان یاد کرد و افزود: همچنان بسیاری از مردم برای تردد در مسیرهای درون شهری و برون شهری، از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند که این امر موجب فرسودگی هر چه بیشتر این ناوگان شده از این رو لازم است تا توجه جدی به نوسازی این ناوگان صورت گیرد.

مؤمنی اظهار داشت: با توجه به که در ساعات اولیه روز از سمت ورامین و در ساعات پایانی روز از سمت تهران شاهد افزایش چشمگیر مسافر در خطوط مختلف هستیم، لازم است تا برنامه‌ریزی لازم برای تأمین خودروی مورد نیاز حمل و نقل مسافر صورت گیرد.

در حال حاضر ۴۸ خط تاکسیرانی درون شهری و برون شهری و ۴ خط اتوبوسرانی برون شهری به مسافران ورامینی زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خدمات ارائه می‌کند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار