مديركل بحران استان تهران:
تابناک تهران - مديركل بحران استان تهران با هشدار به حجاج و خانواده ها در مورد كرونا ويروس گفت:‌علاوه بر لزوم رعايت نكات ايمني و بهداشتي از سوي حجاج و خانواده ها،اقدامات قرنطينه اي نيز با استقرار اكيپ هاي بهداشت و درمان و اورژانس در فرودگاه امام خميني(ره) انجام مي شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 30 September 2015
هادي رحمتي با بيان اينكه همه امور مربوط به رسيدگي به مصدومان فاجعه منا انجام شده است گفت:‌مرکزاورژانس تهران با آمادگی کامل همراه با آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس ها در فرودگاه امام خمینی(ره) محل ورود حجاج مستقر شده است.

به گزارش تابناک تهران به نقل از استانداری تهران، وي با بيان اينكه بيمارستان امام خميني(ره)،بيمارستان امام حسين،هفتم تير و حضرت رسول(ص) براي انتقال مصدومان پيش بيني شده است، افزود:‌ رسيدگي به وضعيت مصدومان با امكانات مركز اورژانس،بهداشت و درمان و هلال احمر مستقر در فرودگاه انجام مي شود.

مديركل بحران استان تهران با هشدار به حجاج و خانواده ها در مورد كرونا ويروس گفت:‌علاوه بر لزوم رعايت نكات ايمني و بهداشتي از سوي حجاج و خانواده ها،اقدامات قرنطينه اي نيز با استقرار اكيپ هاي بهداشت و درمان و اورژانس در فرودگاه امام خميني(ره) انجام مي شود.

رحمتي عنوان كرد:‌در صورت مشاهده ويروس كرونا،حجاج بلافاصله توسط اورژانس به بيمارستان اعزام مي شوند.

وي گفت:‌ تيم بهداشت و درمان با همراهي وزير بهداشت در عربستان هستند و به محض آنكه كار انتقال جانباختگان به تهران مهيا شود از طريق رسانه ها اطلاع رساني مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار