استاندار تهران گفت: با عمل به دستور رئیس جمهوری در ریشه‌کنی فقر مطلق، کسی نباید در ایام عید در سطح استان تهران سر گرسنه روی بالین بگذارد.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 16 March 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری روز چهارشنبه در آئین اهدا ۲۳ هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کشور که با حضور رؤسای بنیاد مستضعفان و کمیته امداد کشور که در ورامین برگزار شد اظهار داشت: با توجه به دستور رئیس جمهوری در ریشه فقر در کشور، استان تهران نیز تلاش‌های خود را برای شناسایی نیازمندان آغاز کرد تا کسی در ایام عید سر گرسنه روی بالین نگذارد.


وی افزود: با وجود آن که در روزهای اخیر بنیاد مستضعفان مبالغی را به عنوان کمک هزینه زندگی به حساب مددجویان کمیته امداد واریز کرده بود ولی قرار شد تا ۲۰ هزار بسته معیشتی نیز در اختیار شهرستان ورامین قرار گرفته و بین نیازمندان توزیع شود و در دیگر شهرستان‌های استان نیز این بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.


وی تصریح کرد: علاوه بر این قرار شد تا با همت بنیاد مستضعفان و در اختیار قرار دادن زمین رایگان، ۳ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت به نیازمندان و اقشار متوسط و کم برخوردار شهرستان ورامین احداث شود تا بخش مهمی از نیاز این افراد برطرف شود.


وی گفت: امروز به برکت مدیریت و تدابیر کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۲۳ هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد تقدیم می‌شود تا افراد پشت نوبت از جهیزیه برخوردار شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.


منصوری اظهار داشت: در شرایط کرونا و وضعیت اقتصاد ، دولت و نهادهای حمایتی اقدامات بسیار انجام داده و بسیاری از گره‌ها را باز کردند.


در این مراسم ۲۳ هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان سراسر کشور تقدیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار