ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ویژه برنامه های یوم الله ۱۲ فروردین در استان تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 15 March 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین ورامین با اشاره به ضرورت بزرگداشت روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی از روزهای مظلوم در تاریخ است که نباید اجازه داد به علت تلاقی این مناسبت با ایام نوروز، بزرگداشت روز جمهوری اسلامی کمرنگ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به تلاقی روز جمهوری اسلامی با روز جمعه اظهار داشت: باید از فرصت نمازهای جمعه برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین به نحو مطلوب و شایسته ای استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه دشمن در حوزه ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی، باید از فرصت ۱۲ فروردین برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد.

محمودی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین متذکر شد: برگزاری مراسم نورافشانی در شب ۱۲ فروردین در سطح استان تهران در حال پیگیری است که قطعاً می‌تواند در بزرگداشت این مناسبت مهم و تاریخی مؤثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری و بصیرتی توسط نهادها و تشکل‌های تبلیغی، هنری و مردمی در نماز جمعه دوازدهم فروردین و راه اندازی پویش پرچم در روستاها و شهرهای استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

وی اضافه کرد: تولید محتوا مرتبط با ۱۲ فروردین و پاسخگویی به شبهات در حوزه انقلاب اسلاب و دستاوردهای آن و برگزاری جشنواره بادبادک‌ها با حضور بادبادک‌هایی منقش به پرچم ایران در پارک‌ها و بوستان‌ها توسط شهرداری از دیگر برنامه‌های منتهی به یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اهمیت تزئینات و فضاسازی شهری در ایام الله ۱۲ فروردین و توجه جدی به نصب پرچم ایران در مراکز عمومی و پرتردد گفت: تبلیغات محیطی با محوریت پرچم جمهوری اسلامی در یوم الله دوازدهم فروردین بسیار مهم است به همین خاطر توصیه‌های لازم به شهرداری برای تزئینات و تبلیغات محیطی در این زمینه صورت گرفته است.

محمودی با اشاره به ضرورت فعالیت در فضای مجازی با موضوع ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها با موضوع دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی و برپایی تریبون آزاد با موضوع جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز باید برنامه‌های ما به سمتی حرکت کند که به پاسخگوی شبهات مختلف بویژه شبهات نسل جوان منجر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و مبلغین در شب ۱۲ فروردین که مصادف با شب جمعه شده است به منظور سخنرانی و ارائه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در میان مردم و برگزاری مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان مرکزی شهر با حضور مسئولان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ایام است.

وی یادآور شد: امروز همه ما برای بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب بویژه یوم الله ۱۲ فروردین وظیفه داریم و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار