فرماندار ورامین:
فرماندار ورامین گفت:جامعه امروز ایران اسلامی برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه بالنده و مقابله با هجمه‌های دشمنان، بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 13 March 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی روز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین گفت:خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران که از عزیزترین افراد خود در راه خدا گذشتند، از جایگاه رفیعی برخوردار است که باید قدردان آن بود.

وی با تاکید برلزوم توجه و تکریم خانواده معظم شهدا اظهار داشت : سیره رهبر معظم انقلاب و شخصیت بی نظیری همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، با وجود تمامی مسوولیت‌های خطیر داخلی و بین المللی، توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و این امر را همیشه در اولویت کاری خود قرار می دادند.

درویشی افزود: توجه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا باید به الگوی و سیره عملی تمامی مسوولان تبدیل شود.اگر به دنبال عاقبت به خیری در دنیا و آخرت هستیم، باید در مسیر شهدا گام برداریم.

فرماندار ورامین تصریح کرد: مجموعه بنیاد شهید ضمن توجه به رفع نیازهای معیشتی و خدماتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران، باید توجه ویژه ای به حوزه محتوایی و الگو سازی شهدا شهرستان ورامین داشته باشد .

وی افزود: تمامی شهدای ورامین قابلیت الگو شدن برای جوانان را دارند و باید با استفاده از ظرفیت های رسانه‌ای و نویسندگان به نامی همچون رحیم مخدومی، برای شناخت این ذخایر ارزشمند به عموم جامعه تلاش کرد.

درویشی از پدران و مادران شهدا به عنوان گنجینه‌های خاطرات شهدا یاد کرد و افزود: با ازدست دادن هر یک از پدران و مادران و همسران شهدا یک منبع عظیم از خاطرات شفاهی فرهنگ ایثار و شهادت از بین می رود. لذا باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در ثبت و حفظ خاطرات شهدا کوشا باشیم.

ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار