مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به بیش از چهار هزار مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی، از پلمب۶۴ شهربازی و بیش از یک هزار و ۱۰۰ تجهیز شهربازی در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 13 March 2022

به گزارش تابناک تهران از اداره‌کل استاندارد پایتخت، عباس نوری،با اشاره به شناسایی حدود ۲۰۰ شهربازی در استان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش میزان استفاده از مراکز تفریحی، بهره‌برداران و مالکان مراکز تفریحی و شهربازی‌ها، باید نسبت به استاندارد سازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره‌کل اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه شهرداران و مدیران شهری، موظف به ممانعت از فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری، برای حفظ سلامت شهروندان، هستند، افزود: در این‌خصوص مکاتبات اداری لازم با شهرداری‌ها انجام‌شده و انتظار می‌رود، مسئولان امر در راستای اجرای طرح عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد ایران، همکاری‌ شایسته‌ای داشته باشند.

نوری، تاکید کرد: در سال جدید از فعالیت اماکن تفریحی که مجوز بهره برداری معتبر از این اداره‌کل ندارند، جلوگیری می‌شود و مراتب مورد پیگرد قضایی قرار خواهدگرفت.

دبیر شورای استاندارد استان از شهروندان خواست: با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز بازی، از مراجعه به مراکز تفریحی غیراستاندارد خودداری و قبل از استفاده از تجهیزات تفریحی، مجوز استاندارد تجهیزات را از اپراتور یا مدیر مجموعه، مطالبه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار