فرماندار ری:
فرماندار شهرستان ری با تاکید بر آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی کانال انتقال آب تصفیه خانه جنوب تهران خواستار ارائه طرح نهایی ایمن سازی کانال ري - ورامين از طرف شرکت آب منطقه‌ای تهران شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 28 February 2022

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغداری که پنجم اسفند ماه کودک خود را در حادثه سقوط به کانال انتقال آب از دست دادند، افزود: آب منطقه‌ای تهران برای ایمن سازی کانال آب ری_ ورامین به عنوان متولی اصلی این کانال انتقال آب طرح دائمی ارائه دهد.

وی با اشاره به جلسات متعدد و پیگیری‌های انجام گرفته، گفت: دي ماه گذشته در آخرین جلسه‌ای که در رابطه با پیگیری این موضوع با حضور مسؤولان مربوطه در فرمانداری تشکیل شد، مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای تهران طرح پیشنهادی خود را ارائه دهد و فرمانداری نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور تخصیص داده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه در انتظار ارائه طرح نهايي ايمن سازي کانال آب ري- ورامين از طرف شرکت آب منطقه‌ای تهران هستيم اظهار داشت : در مرحله اول الويت ايمن سازي نقاط حادثه خيز کانال ري - ورامين است.

دستگاه‌ها بر اساس مسؤولیتی که دارند باید در این حادثه پاسخگو باشند، تصریح کرد: هر شخص و دستگاهی که نسبت به ایمن سازی این مسیر و به خطر انداختن جان انسان‌ها کوتاهی کرده باید پاسخگوی عملکردش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار