مهدی طالبی:
رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کردستان گفت: گروه جهادی دندانپزشکی در قالب پویش لبخند احسان به تمامی شهرستان‌های استان کردستان سفر کرده و به مردم عزیز کم بر خوردار خدمات رایگان ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱ 11 February 2022


به گزارش تابناک کردستان، مهدی طالبی رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کردستان با توجه به برگزاری پویش (لبخند احسان) و با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در ادامه و راستای محرومیت زدایی و خدمات دهی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان بمناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری پویش (لبخند احسان) کرده است

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کردستان، ادامه داد: با برگزاری این پویش خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به خانواده‌های کم برخوردار ارائه می‌شود.

مهدی طالبی اظهار داشت: این پویش با همکاری دانشکده دندانپزشکی و گروه‌های جهادی جهت ارائه خدمات به مردم عزیز مناطق کم برخوردار برگزار شده است.

طالبی اضافه کرد: انشالله با آماده سازی گروه‌های جهادی در قالب این پویش، اکیپ دندانپزشکی به تمام شهرستان‌های استان سفر کرده و بصورت رایگان این خدمات را ارائه می‌دهند.

مهدی طالبی رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در پایان سخنان خود اظهار داشت: این گروه دندانپزشکی جهادی بدون هیچ چشم داشتی و با هدف خدمت به مردم پای کار آمده اند و گروه‌های جهادی میخواهند در این راه تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز کم بر خوردار سطح استان برسانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار