مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان، ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبود‌ها در ارائه خدمات به بیماران، تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسئولان استان است.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 02 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، هادی روشن امروز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) در بازدید، سرزده از بیمارستان توحید، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آن‌ها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

به گفته وی، این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبود‌ها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره اندیشی جهت رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد که جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسئولان استان است.

وی، در ادامه به مسئولین بیمارستان تاکید کرد اولویت‌های ما در بیمارستان‌ها حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران است.

روشن، در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیر کل امنیتی خاطرنشان کرد: بازدید سرزده از کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه ریزی و تدبیر جهت پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سالجاری بطور جدی در دستور کار خواهد بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار