مدیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر ورامین گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۰ طرح کشاورزی با ایحاد ۱۳۳ فرصت شغلی در ورامین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 25 January 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن بنائیان روز سه‌شنبه در جلسه ستاد دهه فجر ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهارداشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱ طرح کشاورزی شامل ۳ طرح دامی، ۳ طرح زیربنایی آب و خاک و ۵ پروژه تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۳۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
وی افزود: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داریم تا بهترین خدمات به کشاورزان و عشایر ایران اسلامی که حقی بزرگ بر گردن نظام و انقلاب دارند ادا شود و با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم برآن هستیم تا آرمان اصلی انقلاب اسلامی که رسیدگی به امور محرومان و تکیه به توان داخلی است را محقق کنیم.
بنائیان در خصوص برنامه های پیش بینی شده در کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر ورامین اظهار داشت: علاوه بر افتتاح طرح‌ها کشاورزی، ارائه تخفیف ۳۰درصدی صدور پروانه تاسیس، آغاز اجرای طرح پلان واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی، انجام امور زیربنایی، مطالعه و اجرای لوله گذاری، آبیاری تحت فشار و کم فشار قطره‌ای با ارائه تسهیلات بلاعوض دولتی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عضوگیری رایگان در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در ایام الله دهه فجر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: همزمان با ایام الله دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری در بخش جوادآباد به مدت ۳ روز برپا می‌شود.
طرح سپاس از خانواده شهدا در ورامین اجرا می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسوول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت:  ایثارگران نماد وفاداری و از خود گذشتگی در همه مراحل انقلاب اسلامی بوده و هستند و از این رو، در ایام الله دهه فجر، طرح سپاس از خانواده شهدای ورامین اجرا می‌شود.
هوشنگ عزیزپورافزود: انقلاب اسلامی، همواره خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را یاور و حافظ خود می داند و قطعا اگر باز هم خطری از سوی دشمنان این انقلاب را تهدید کند، قطعا خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیشگام دفاع از کشور خواهند بود.
وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده این کمیته در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی گفت: تجلیل از فعالین فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نماز جمعه، مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس از جمله برنامه های این کمیته خواهد بود.
وی از اجرای طرح سپاس در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده و در قالب طرح سپاس، روسای ادارات و نهادهای شهرستان ورامین با حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران، از آنان تجلیل خواهند کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار