استاندار تهران با بیان اینکه خوب بود که اعضای شورا سریع‌تر کار انتخاب شهردار را پیش می‌بردند گفت: این بی‌سامانی شهر بزرگ قدس به صلاح نبوده و حتما باید شهردار در اسرع وقت مشخص شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 10 January 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری استاندار تهران در این باره اظهار کرد: شهرقدس از شهرهایی با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است و اعضای شورای اسلامی این شهر گزینه‌ای برای شهردار شدن انتخاب کردند که فرآیند اجرایی آن در وزارت کشور طی شد، اما به نتیجه نرسید و گزینه جایگزین معرفی کردند.

وی گفت: استعلامات تخصصی و حراستی این گزینه جایگزین نیز باید انجام شده و در صورتیکه مورد تایید وزارت کشور قرار گیرد، فرآیند قانونی آن طی شده و به امضای وزیر خواهد رسید.

استاندار تهران در ارتباط با طولانی شدن انتخاب شهردار افزود: خوب بود که اعضای شورا سریع‌تر کار را پیش می‌بردند ولی فرآیند طی مسیر قانونی طولانی شده و با معرفی شخص جدید باید منتظر استعلام های فنی و صلاحیت‌های تخصصی بود.

وی خاطر نشان کرد: استانداری نیز پیگیر است که این روند سرعت گیرد و این بی‌سامانی شهر بزرگ قدس را به صلاح نمیدانیم و حتما باید شهردار در اسرع وقت مشخص شود.

منصوری در ادامه گفت: در این خصوص صحبت‌هایی با معاونت عمرانی وزارت کشور و حراست شده و مجدد پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار