کد خبر: ۱۰۲۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 04 January 2022

مقاومت ازن و پیری و آنها مقاومت در برابر دما از -20 درجه سانتیگراد تا +80 درجه سانتیگراد به لطف انعطاف پذیری آنها، ضربه ها، ارتعاشات چرخشی و صداها به طور موثر جذب می شوند. انعطاف پذیر ابعاد عناصر به گونه ای است که حرکات شعاعی، محوری و زاویه ای بین دو نیمه کو- Pling لغو می شوند.

انعطاف پذیر کوپلینگ های Hadeflex® جزو پلاگین هستند برای نصب تایپ کنید و درگیر نباشید هر گونه الزامات سختگیرانه خاص با توجه به دقت تراز کوپلینگ های Hadeflex® را می توان در آن استفاده کرد کل ساخت ماشین آلات هر جا که اتصال شفت قابل اعتماد باشد بین موتور و کار مورد نیاز است

دستگاه. نوع X کوپلینگ Hadeflex® نسخه X است ایمن تا لحظه شکستگی بادامک انتقال چدن و ​​این حداکثر ایمنی عملیاتی را فراهم می کند. ستاره کوپلینگ را می توان با آن عرضه کرد سختی 92 Shore A و 98 Shore A. با موقعیت ثابت کوپلینگ تغییر شکل آن را در جهت محوری ستاره دار کنید رایگان است و بنابراین بدون آسیب محوری نیروها می توانند بر یاتاقان ماشین عمل کنند حتی با گشتاور متناوب نوع TX - با بوش مخروطی کوپلینگ نسخه TX Hadeflex® با ویژگی های برجسته از کوپلینگ های انعطاف پذیر با مزایای سیستم بوش مخروطی: سریع و آسان نصب برای یک کانکتور انعطاف پذیر پیچشی اتصال بین شفت و حذف خطاهای تعادل شفت نوع TX با بوش مخروطی این مزیت را دارد که حتی با تحمل شفت بیشتر در آنجا بدون واکنش و در عین حال است تثبیت محوری شفت علاوه بر این تناسب کشویی نزدیک باعث تراز محوری می شود از جفت راحت تر جفت ستاره را می توان با یک محوری ساده جایگزین کرد HADEFLEX® جابجایی نیمه های کوپلینگ بدون نیاز به جداسازی ماشین آلات متصل نوع F کوپلینگ Hadeflex® نسخه F است تولید شده به صورت دو تکه و سه تکه انواع قطعه با کوپه دو تکه pling (سری FW) امکان نصب آن وجود دارد بسته ها پس از جابجایی محوری موتورهای محرک یا ماشین های کار با کوپلینگ سه تکه (FNW سری) امکان نصب بسته ها وجود دارد.

کوپلینگ وانواع آن:

انواع کوپلینگ در صنعت:

درگیری دوگانه نوع G20، نوع کوپلینگ نزدیک به دو نیمه فشرده است هر دو شکاف افقی و زاویه ای یا ترکیبی از این دو را به عنوان شناور پایانی در نظر بگیرید . این ایده آل برای تمام برنامه های افقی و نزدیک، از جمله فن ها، جرثقیلها، نوارهای نقاله، تجهیزات فولادی و کاغذی است.

این با کیت شناور پایان محدودیت پذیر برای استفاده در موتورهای الکتریکی، ژنراتور و یا هر ماشین آلات با غلافی و یا غلتک مستقیم قابل استفاده است. یک کوپلینگ دنده ای با درگیری دوبل و افقی استاندارد برای انطباق با مونتاژ غلافی مرکز کوپلینگ درگیری دوبل عمودی نوع برای شیب بیش از 10 درجه توصیه شده است.

کوپلینگ HRC انعطاف پذیر یک شکست است از طریق کوپلینگ ایمن پنجه با یک پک عنصر xible برای ارائه یک پیچشی اتصال انعطاف پذیر شفت ها را عنصر انعطاف پذیر، ستاره جفت، از نظر مقاومت در برابر سایش، روغن آن عالی است، مقاومت ازن و پیری و آن مقاومت در برابر دما از -20 درجه سانتیگراد تا +80 درجه سانتیگراد با تشکر از کوپلینگ انعطاف پذیری، ضربه، ارتعاشات چرخشی و صداها به طور موثر جذب می شوند. ستاره جفت ابعادی دارد به طوری که حرکات شعاعی و محوری بین دو نیمه کوپلینگ لغو می شوند.

با موقعیت ثابت ستاره جفت تغییر شکل آن در جهت محوری رایگان است، و بنابراین بدون آسیب محوری است نیروها می توانند روی خرس ماشین عمل کنند - حتی با گشتاور متناوب. کوپلینگ های HRC تا حدی ایمن هستند لحظه شکست چدن بادامک انتقال و این فراهم می کند حداکثر ایمنی عملیاتی را کوپلینگ از نوع پلاگین برای است..

کوپلینگ وانواع آن:

کوپلینگ در چه صنایعی استفاده میشود؟

 کوپلینگ فنری سوئیچ اتوماتیک نزدیک شدن خودکار در کنترل استارت موتور مدار سوکت گشتاور کنترل شده یا کاربرد کلاچ برای حفاظت از تجهیزات متصل و توصیه می شود جک یا کلاچ که در آن جابجایی حرارتی خسارت ایجاد می شود توسعه به نمودارهای عکوپلینگرد گشتاور لغزش از طریق 27 برای تعیین اینکه آیا قطع خودکار سنسور خودکار سوئیچ مورد نیاز است کنترل سرعت سوئیچ مجاورت مجاورت در جعبه کنترل این در سرعت قطع شده و به طور مداوم تنظیم می شود سرعت واقعی شفت محور را با برش تنظیم مقایسه می کند سرعت. جعبه کنترل را می توان در فضای تقریبی نصب کرد 76.2 میلی متر عرض و 76.2 میلیمتر با 127. 0 میلیمتر بالا در طول بیش از حد، سوپاپ یا کلاچ با یک پیش تعیین می شود سرعت. هنگامی که سرعت شفت رانده شده پایین تر از برش است تنظیم سرعت را تغییر دهید، مدار موتور و بار کشیدن را باز می کند شفت موتور را متوقف می کندهنگامی که سوئیچ کم عمق کوتاه برای تنظیم مجدد تنظیم مجدد درایو بلافاصله برای خدمات آماده است (پس از بارگذاری است حذف شده) بدون بازنشانی مدار در هر نقطه. برای راه اندازی مجدد درایو، فقط دکمه شروع یا کنترل از راه دور را فشار دهید. اگر بار اضافی موتور باشد، عکوپلینگرد نرمال را حفظ نخواهد کرداز آنجا که مدار موتور پیمانکار موتور می شود، حذف نشده است به محض اینکه دکمه شروع را آزاد می کند، مجددا فعال می شود. کوپلینگ نوع ایمن است تا لحظه شکستگی گچ بادامک انتقال آهن  این فراهم می کند حداکثر ایمنی عملیاتی انعطاف پذیر عناصر را می توان با سختی عرضه کرد 80 درجه ساحل با موقعیت ثابت از عناصر انعطاف پذیر تغییر شکل آن در جهت محوری آزاد است، و بنابراین بدون آسیب نیروهای محوری می توانند روی ماشین اثر بگذارند

کوپلینگ وانواع آن:

کوپلینگ در صنعت:

کوپلینگ را می توان در کل ماشین سازی در هر کجا یک اتصال شفت قابل اعتماد مورد نیاز است بین موتور و ماشین کار با بوش مخروطی کوپلینگ HRC ترکیبی از ویژگی های برجسته انعطاف پذیر کوپلینگ با مزایای سیستم بوش مخروطی: سریع و آسان نصب برای انعطاف پذیر پیچشی اتصال بین شفت و حذف خطاهای تراز محوری کوپلینگ های HRC با بوش مخروطی دارند مزیتی که حتی با بیشتر تلرانس های شافت یک واکنش متقابل وجود دارد- تثبیت آزاد و در عین حال محوری تایپ کنید > کوپلینگ استاندارد > نوع بوته مخروطی > نوع ترکیبی استاندارد / مخروطی > قطعات را می توان در صورت نیاز ترکیب کرد HRC از شفت علاوه بر این نزدیک تناسب کشویی باعث تراز محوری می شود جفت شدن راحت تر ستاره جفت می توان با یک محوری ساده جایگزین کرد جابجایی نیمه های کوپلینگ بدون نیاز به جداسازی ماشین آلات متصل کرد. کوپلینگ های انعطاف پذیر Pex پنجه ای هستند کوپلینگ با عناصر انعطاف پذیر به اتصال پیچشی انعطاف پذیر را فراهم می کند از شفت ها عناصر منعطف در آن برتری دارند مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر پیری و مقاومت دمایی آنها از 30- تا 80+ درجه سانتی گراد. با تشکر از آنها انعطاف پذیری، ضربه، ارتعاشات دورانی و صداها به طور موثر جذب می شوند. عناصر انعطاف پذیر چنین ابعادی دارند که حرکت شعاعی، محور ی و زاویه ای بین دو نیمه از کوپلینگ لغو می شوند. انعطاف پذیر کوپلینگ های Pex از نوع پلاگین هستند برای نصب و درگیر هیچ الزامات به خصوص سختگیرانه با با توجه به دقت تراز کوپلینگ پکس را می توان به صورت کلی استفاده کرد.

کوپلینگ وانواع آن:

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار