رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهید سلیمانی مطیع محض ولایت فقیه بود و این شاخصه باعث شد تا بر قلوب مردم حکومت کند.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 03 January 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه یکشنبه در آئین گرامیداشت شهید سلیمانی در امامزاده طاهر و مطهر ورامین، اظهار داشت: شهید سلیمانی در طول حیات خود، تبعیت از ولایت فقیه را سرلوحه امور خود قرار داد و عشق به ائمه اطهار و خاندان عصمت و طهارت موجب شد تا بر قلوب مردم حکومت کند و عظمت و جایگاه او در روز تشییع پیکر پاک و مطهرش نمایان شد.

وی افزود: شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقامت، دوری از خانواده و بی خوابی‌ها شبانه روزی را برای جلوگیری از هتک حرمت به حرم حضرت زینب(س) تحمل کردند تا حریم ولایت حفظ شود.

وی بیان داشت: به جرات می توان گفت که اگر در صدر اسلام، حاج قاسم‌ها در مدینه بودند، حضرت فاطمه زهرا (س) بین در و دیوار قرار نمی گرفت و به شهادت نمی‌رسید، سوریه‌ای که همه تحلیل گران آن را از دست رفته می‌دانستند، با حضور حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت به پیروزی رسید و از چنگال داعش آزاد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: حاج قاسم با الهام از مکتب امامت و ولایت، در تمامی جبهه‌های حضور داشت و خود را سرباز ولایت می‌دانست و این خصوصیت باعث شد تا حتی وزیر امور خارجه آمریکا نیز آرزو دیدن از نزدیک سردار سلیمانی را داشته باشد.

محمودی افزود: بسیاری از زوایای زندگی شهید سلیمانی برای همگان مغفول مانده و هنرمندان و فیلمسازان، باید با به تصویر کشیدن گوشه‌های از زندگی ایشان، فرهنگ سلیمانی را در جامعه ترویج دهند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز گذشته فرمودند حاج قاسم سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت در جهان اسلام بود، بعضی افراد تلاش می کنند تا بین ملت و امت تقابل ایجاد کنند یعنی باید یا ملی گرا باشی یا دین دار باشی اما حاج قاسم هم ملی ترین و هم امتی‌ترین شد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی است که حرکت در مسیر آن جامعه را به سمت رستگاری پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: در کجای عالم سراغ داریم که ۲۵ میلیون نفر در تشییع یک فرد حضور پیدا کنند و ارادت خود را با حضور چند میلیونی به ساحت مقدس سردار دلها نشان دهند، این همان حکومت بر قلوب است نصیب سردار سلیمانی شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: مهمترین وصیت شهید سلیمانی حرکت در مسیر ولایت فقیه است، نباید اجازه داد تا سختی‌ها ما را از ولایت جدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار