مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: امسال ۸۵۰ نفر سوادآموز در شهرستان قرچک ثبت نام کردند که مقام دوم استان تهزان را در بین ثبت نام کنندگان نهضت سوادآموزی داریم.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 26 December 2021

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ظهر امروز در مراسم تجلیل از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی این شهرستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: امیدواریم از این ایام به نحو احسن استفاده لازم و کافی را ببریم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل، گفت: سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را تبریک عرض می کنم که این مهم با فرمان بسیار خوب و ارزشمند امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام گرفت.

مدیر آموزش و پرورش قرچک، افزود: کار نهضت سوادآموزی کار بسیار سخت و جهادی است که همکاران ما در نهضت سوادآموزی انجام می دهند و از خداوند متعال خواهان توفیقات روز افزون برای این عزیزان داریم.

داورزنی بیان کرد: نهضت سوادآموزی قرچک بین مناطق ۲۱ گانه استان تهران یکی از مناطق برتر معرفی شد و رتبه سوم را کسب کرده است.

وی یادآور کرد: در سال‌گذشته ۵۲ آموزش دهنده و ۶۷۵ نفر سوادآموز در شهرستان قرچک داشتیم که در ۹۳ کلاس، کلاس بندی شدند و از این تعداد ۳۲۰ نفر توانستند قبول شوند.

این مقام مسؤول گفت: امسال ۸۵۰ نفر سوادآموز در شهرستان قرچک ثبت نام کردند که مقام دوم استان تهران را در بین ثبت نام کنندگان نهضت سوادآموزی داریم.

داورزنی افزود: در حوزه توانمند سازی آموزش دهندگان نهضت، کلاس های خوبی برگزار شد که برای هر نفر با عناوین مختلف کلاس برگزار شد و تمام تلاشمان بر این است که سوادآموزی را در شهر قرچک گسترش و ترویج دهیم و به امید اینکه روزی برسد که در شهرستان قرچک هیچ فرد بی سوادی نداشته باشیم و همچنین نگذاریم دانش آموز بازمانده از تحصیل داشته باشیم.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: ارزش کار شما آموزش دهندگان زمانی مشخص می شود که بعدها متوجه آن خواهید شد و بدانید شیرینی و لذت این کار باارزش چیز دیگری است.

وی افزود: تنها جای آموزشی که یک نقطه برعکس دارد نهضت سوادآموزی است چرا که در نهضت سوادآموزی اول باید آزمایش و ارزیابی انجام بگیرد و بعد آموزش داده شود.

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: انسان ها متفاوت هستند و ارزش های درونی و بیرونی انسان هم همینطور است، آمارها نشان می دهد ما از همین نهضتی ها متخصص و جراح داریم که بعدها به این تخصص دست یافته اند و این کار بسیار با ارزش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار