نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات، پردیس گفت: بیش از ۵۰ درصد مشکلات شهرستان پردیس در سایه تعامل بین بخشی دستگاه‌های شهرستان حل می شود و در مواردی که نیاز به ورود نمایندگان مجلس باشد، قطعا برای رفع مشکل ورود خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 30 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، علی یزدی خواه روز شنبه درحاشیه برگزاری شورای اداری در محل فرمانداری پردیس به خبرنگاران همچنین گفت: نرخ پرداخت عوارض در آزاد راه تهران- پردیس در کشور منحصر به فرد و غیر منطقی و بسیار بالاست.

وی افزود: هفته گذشته نامه ای در خصوص آزاد راه تهران – پردیس به رئیس جمهوری دادیم که با ورود دولت و وزارت راه و شهرسازی این مشکل مرتفع شود.

یزدی خواه ادامه داد: تغییرمحل دریافت عوارض به جایی بعد از پردیس یکی از پیشنهادات ما برای رفع این مشکل بود، عمده مسافران این عوارضی، عبوری هستند وشهروندان پردیس برای تردد با هزینه بالا مشکل دارند.

نماینده مجلس گفت: انتخاب یک نماینده بومی مستقل برای شهر پردیس در مجلس، نیازهای انباشته شده در سالهای قبل و مشکلات امروز را به خوبی مرتفع خواهد کرد.

یزدی خواه ادامه داد: بیمارستان ناتمام الغدیر شهر بومهن از حیث تجهیزات نیازمند مساعدت ویژه است تا بتواند خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان داشته باشد.

وی ادامه داد: مشکلات سند املاک روستائیان کرشت با موقوفه، منابع طبیعی، استفاده از ظرفیت پارک فناوری پردیس برای اشتغال به همراه ایجاد ارزش افزوده برای شهرستان، رسیدگی به مشکلات لکه های صنفی و صنعتی از نظر اصلاح و یا تغییر کاربری مواردی هستند که در این نشست طرح و بررسی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار