در مهر ماه امسال ۱۱۷ مورد حادثه و حریق در شهرستان قرچک به سازمان آتش نشانی شهرداری این شهر اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 27 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: در مهر ماه مجموعاً ۱۱۷ مورد حادثه به سامانه۱۲۵ آتش نشانی گزارش شده است.
داود مهدیزاده در این خصوص اضافه کرد: در یک ماه ۵۷ عملیات اطفاء حریق و ۶۰ مورد امداد و نجات و بازدید ایمنی صورت گرفته است.
وی گفت: در این ماموریت ها ۲۷ مورد آتش سوزی ضایعات و نیزار ۱۸ مورد زنده گیری حیوانات، ۱۱ مورد مربوط به محبوسین در آسانسور و اماکن مختلف، ۱۰ مورد سایر حوادث حوزه امداد و نجات، ۱۰ موردآتش سوزی منازل مسکونی، ۴ مورد آبگرفتگی و نشست آب در طبقات، ۴ مورد آتش سوزی در پارک جنگلی، ۶ مورد درخت و فضای سبز، ۱۲ مورد تصادف وسایل نقلیه، ۶ مورد سایر حوادث آتش سوزی، ۲ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه، ۲ مورد بریدن انگشتر و اشیای حلقوی عملیاتی شده است.
مدیرعامل آتش نشانی قرچک در خصوص فصل سرما و راه اندازی وسایل گرمایشی، افزود: با توجه به نفوذ هوای سرد و استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی نظیر بخاری و پکیج ، رعایت اصول ایمنی در نصب آنها ضامن حفظ جان افراد خواهد بود؛ لذا ضمن بررسی مسیر عبور دودکش ها و مسدود نبودن آن و نصب کلاهک اچ، از داغ بودن لوله بخاری و آبی بودن رنگ شعله بخاری اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود مشکل، از کارشناسان مجرب کمک گرفته و تا رفع نواقص وسیله گرمایشی را خاموش کنید.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار