مدیرکل حوزه شهردار تهران با تاکید بر جوان گرایی در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: ۷۰درصد مدیران زیر سن ۴۵ سال در دوره جدید مدیریت شهری منصوب شدند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 25 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شهرداری تهران، محمد علی‌نژاد در این باره اظهار داشت: در این دوره با کمک و همفکری کانون ارزیابی تخصصی مدیران، تمامی انتصابات اخیر با رویکرد جدید صورت گرفت و براساس آمارهای موجود این رویکرد به نحوی بوده که علاوه بر کاهش متوسط سنی مدیران منصوب شده، از افراد داری تخصص های بالاتر استفاده شود.

وی ادامه داد: جوانگرایی در میان مدیران، یکی از ویژگی‌های انتصابات این دوره است به نحوی که ۷۰ درصدی مدیران منصوب شده کمتر از ۴۵ سال سن دارند.

مدیرکل حوزه شهرداری تهران گفت: از دیگر ویژگی‌های شاخص کانون ارزیابان در این دوره، رشد ۹۷ درصدی مدیران شهرداری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به نسبت ادوار گذشته است که بر تخصصی بودن نقش این کانون صحه می‌گذارد.

علی نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط کانون ارزیابی تخصصی مدیران، مدرک تحصیلی، تخصص گرایی و جوان گرایی از مهمترین دغدغه‌های این کانون به حساب می آید و افراد مورد تایید این کانون از کارایی‌ لازم برخوردار هستند.

طرح های سازمان پسماند پایتخت با اولویت ادامه می یابد

از سوی دیگر، آئین تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان پسماند شهرداری با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد.

جلال بهرامی معاون شهردار در این آئین گفت: اقدامات و طرح‌های علمی و متناسب با شرایط روز در سازمان پسماند شروع شده که باید با اولویت ادامه پیدا کند.

 وی ادامه داد: صدرالدین علیپور(مدیرعامل سابق پسماند تهران) از مدیران دانشگاهی هستند که انتخاب وی بدون شک با نگاه عملیاتی و متناسب با نیاز جامعه انجام گرفته بود و حضور وی موجب اتفاقات خوب و در راستای حفظ محیط زیست در این سازمان شد.

بهرامی افزود: انتخاب محمد مهدی عزیزی هم به سمت مدیرعامل جدید پسماند تهران هم بدون هیچ توصیه ای صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما با هفت مدیر پیشنهادی برای مدیرعاملی سازمان پسماند صحبت کردیم که خروجی آن نشست‌ها، به این گزینه رسیدیم و خوشبختانه وی سابقه مثبت حضور در سازمان مدیریت پسماند را دارد و با کار و فضای این سازمان کاملا آشناست.

به دنبال تغییر سبکی منطبق با استانداردهای جهانی بودیم

صدرالدین علیپور مدیرعامل پیشین سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم گفت: از تیم مدیریت شهری که این فرصت را به من دادند تا بیش از ۲ سال بیاموزم و تجربیات دانشگاهی و دانشم را عملیاتی کنم، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری باید به همه فرصت داده شود تا همه مدیران تجربه کسب کنند و دانش خود را اجرایی سازند.

علیپور اظهارداشت: نگاه ما از ابتدا در سازمان مدیریت پسماند این بود که تغییر سبکی در حوزه مدیریت پسماند منطبق با استانداردهای جهانی برای ارائه خدمات به شهروندان ارائه کنیم که تصویب طرح جامع و اجرای طرح کاپ در همین راستا صورت گرفت.

وی اضافه کرد: محمد مهدی عزیزی از مشاوران و همراهان همیشگی ما طی این سال ها بود و ما در اجرای پروژه ها از دانش و مشاوره وی بهره می‌بردیم به همین دلیل از این انتخاب خشنودم.

مهمترین موضوع برای ما رضایت مردم است

محمدمهدی عزیزی سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم گفت: طرح جامع مدیریت پسماند یکی از اقدامات خوش یُمن مجموعه بود و در ریل گذاری که انجام شده، بتوانیم تکمیل کننده آن باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنم که با کمک معاونان، مدیران و پرسنل زحمتکش سازمان پسماند کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم و مهمترین موضوع برای ما این است که رضایت مردم و شهروندان جلب شود و از همه همکاران می‌خواهم که کمک کنند تا با تلاش و همدلی به این هدف برسیم.

پیش از این صدرالدین علیپور مسئولیت سازمان پسماند شهرداری تهران را بر عهده داشت که امروز در این مراسم از خدمات وی تجلیل و محمد مهدی عزیزی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار