آتش سوزی بیمارستانی در خیابان برادران مظفر تهران بدون مصدوم مهار شد و ۳۰ نفر از بیماران به بخش های دیگر بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 22 October 2021

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۵:۳۱  امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: این آتش سوزی در فضایی در داخل بیمارستان که با پوشش سیمانی و پروفیل های آهنی احداث و به عنوان بخش تاسیسات از آن استفاده می شد اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه میزان شعله و حرارت در ابتدا زیاد و بخشی از تاسیسات نیز دچار آسیب و خسارت شد گفت: آتش به مراکز درمانی بیمارستان سرایت پیدا نکرد و فقط مقداری دود از طریق پنجره ها به داخل بخشی از طبقات نفوذ کرده بود.

آتش سوزی بیمارستانی در تهران بدون مصدوم مهار شد

به گفته ملکی، آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفته و مشغول تخلیه بیماران بستری در طبقات شدند که حدود ۳۰ نفر از بیماران برای اطمینان از اینکه آسیبی به آن ها نمی رسد به بخش های دیگر منتقل شدند. 

وی ادامه داد: بعد از خاموش شدن آتش و تخلیه دود و ایمن سازی کامل دوباره بیماران به بخش های مورد نظر منتقل شدند. 

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود دقایقی قبل محل را ترک کردند درباره علت این حادثه نیز گفت: هم اکنون کارشناسان در محل حادثه مشغول بررسی علت حادثه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار