رفع تصرف ۱۴ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان/ ارزش اراضی بالغ بر ۴۵۴ میلیارد تومان است

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف حدود ۱۴ هکتار از اراضی دولتی این استان به ارزش افزون بر ۴۵۴ میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان در۶ ماه سال جاری توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ 04 October 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری افزود: این اراضی در قالب ۲۵ پرونده با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن آزادسازی و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حمایت دستگاه های امنيتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام شهرستان های تحت پوشش هرگونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی را با قاطعیت جلوگیری می نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی از حمايت های قاطعانه دستگاه های قضايی و نظارتی و نهادهای امنيتی در خصوص مبارزه با زمين خواری و سوء استفاده از بيت المال قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و دستگاه های مذکور، این اداره کل به طور جدی تر به برخورد با متصرفان اراضی ملی بپردازد.

اکبری افزود: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر شهرستانهای تابعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار