68 مرکز دانشگاهی استان یزد زیر پوشش فعالیت بسیج دانشجویی

رییس سازمان بسیج دانشجویی سپاه الغدیر یزد گفت: 68 مرکز دانشگاهی در یزد و مناطق تابعه این استان زیر پوشش فعالیت های مختلف دانشجویی قرار دارد .
کد خبر: ۹۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 23 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سید حسین راسخی در جمع خبرنگاران یزد افزود: پایگاه های بسیج دانشجویی در چارچوب مقررات در طول سال بر اساس شرایط و نیازها مخاطبان برنامه های متنوعی را برگزار می کند .

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال و همراهی دانشجویان با برنامه های بسیج دانشجویی استان یزد بسیار خوب است و قطعا از آغاز سال تحصیلی امسال شاهد افزایش فعالیت ها و جذب خاطبان بیشتری خواهیم بود .
رییس سازمان بسیج دانشجویی استان یزد جذب دانشجویان ، تولید محتوا ، برگزاری حلقه های صالحین ، کرسی های آزاد اندیشی و پاسخگویی به شبهات ، برگزاری جلسات هم اندیشی ، اردوها ، راهیان نور ، تهیه چاپ کتاب ، برگزاری یادواره های شهدا و تعامل و همکاری با مجموعه دانشگاهیان را از برنامه های مهم این تشکل ذکر کرد .
راسخی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: ولایت مداری و تبعیت از جمله دلایل دست یابی به پیروزی های مستمر رزمندگان اسلام در زمان جنگ بود.
رییس بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به نقش موثر دانشگاه در افکار عمومی گفت: یکی از اصولی ترین رسالت های افسران جوان جبهه نرم در دانشگاه ها، پاسداری از اهداف انقلاب و تحقق شعار نه شرقی، نه غربی است.
راسخی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را، بین نسل های سوم و چهارم انقلاب ضروری دانست و بیان کرد: بسیج دانشجویی سعی دارد با تدوین برنامه های مختلف فرهنگی، بیش از پیش جوانان به ویژه نسل جدید را با اهداف و معیارهای انقلاب آشنا کند.
وی با اشاره به اهمیت تاکید مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان دین به نظام اسلامی تصریح کرد: دانشگاه ها، منشا اصلی تمام تحولات و تغییرات فرهنگی مختلف در جامعه هستند.
وی با اشاره به اهمیت بیش از پیش ارتقای فعالیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد گفت: مطالبات این شورا از مسوولان و مدیران استان یزد در راستای مطالبات مقام معظم رهبری تدوین و اعلام می شوند.
این مسوول از گسترش فعالیت های بسیج دانشجویی در سطح استان و انجام کارهای فرهنگی و تحققاتی برای تحقق اهداف نظام اسلامی تاکید کرد .
راسخی گفت: وجود تشکل های دانشجویی و بسیج دانشجویی یک فرصت برای جذب دانشجویان و ارائه آموزش ها و انتقال اهداف انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری است .
در این نشست که تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی استان یزد حضور داشتند افراد به طرح نظرات و دیدگاه های خود در مباحث مختلف و برنامه ها پرداختند .
همچنین رییس سابق بسیج دانشجویی استان یزد به ارائه گزارش کاملی از فعالیت های یکسال اخیر این تشکل و برنامه های صورت گرفته آن اشاره کرد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار