فرمانده انتظامی لرستان:

مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر مطالبه مردم لرستان است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به‌ حق مردم استان است و پلیس در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 26 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، سردار "یحیی الهی" روز دوشنبه در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر است اظهار کرد: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه‌های خاموش دشمن به سمت جوانان، باید با نگاهی نو به مساله مبارزه با اعتیاد پرداخته شود.

وی افزود: نشاط اجتماعی عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر است که تحقق آن مطابق با قوانین و مقررات در چارچوب موازین شرعی و عرفی لازمه جامعه کنونی است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به‌حق مردم است گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پاسخ به این خواسته شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره با تمام توان سعی کرده است محیط را برای فعالیت مجرمانه و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ناامن کند.

سردار الهی گفت: مواد مخدر سرمنشا بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم موجود است که باید با تقویت روحیه جهادی، انسجام، هم افزایی و پشتیبانی تمامی دستگاه های دخیل برای مبارزه با این موضوع اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار