ایل راه های فارس نیازمند تعمیرند

مدیر کل امور عشایر استان فارس از وارد شدن خسارت به ایل راه‌های برخی از شهرستانهای این استان براثر بارش باران و تگرگ خبرداد.
کد خبر: ۹۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 20 September 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:صادق نکوییان در این رابطه گفت: به دنبال بارش تگرگ و باران در برخی از شهرستانهای استان خساراتی به این راه‌های عشایری وارد شد.

وی بیان کرد: بیشترین خسارات مربوط به شهرستانهای ممسنی و لارستان است که باید هرچه سریعتر نسبت به مرمت و تعمیر این راه ها اقدام کرد.

مدیر کل امور عشایر استان فارس اظهار داشت: این راه ها دچار آب بردگی شده از این رو ضروری است با تخصیص اعتبار نسبت به تعمیر و مرمت آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه این میزان خسارت این ایل راه ها توسط فرمانداری مشخص می شود، تصریح کرد: پس از آن گزارشهای لازم انجام و به ستاد بحران استانداری اعلام تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

پیگیری بیمه عشایر در دستور کار

نکوییان در خصوص بیمه عشایر گفت: ۲۷ هزار و ۲۷۹ خانوار عشایر در این استان زندگی می کنند که تاکنون فقط پنج هزار خانوار عشایر خود را بیمه کرده اند.

وی اظهار داشت: بر این اساس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ۱۰ درصد و خود عشایر پنج درصد از حق بیمه را پرداخت می کنند تا سرپرست خانوار بیمه شود.

مدیر کل امور عشایر استان فارس ادامه داد: تا پایان سال ۱۳ هزار سرپرست خانوار عشایر در این استان بیمه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار