استاندار گلستان خبرداد

مصرف روزانه ۳۰۰۰ تن سیمان در گلستان/مشکلی در تولید و توزیع نداریم

استاندار گلستان از مصرف روزانه سه هزار تن سیمان در استان خبرداد و گفت: نیمی از نیاز از طریق کارخانه سیمان گلستان تأمین می شود و البته استان مشکلی در تولید و توزیع سیمان ندارد.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 26 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و دومین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهارکرذ: مصرف روزانه گلستان سه هزار تن سیمان است که حدود ۵۰ درصد آن توسط کارخانه سیمان گلستان تولید می شود و البته ما در گلستان مشکل تولید و توزیع سیمان نداریم.

استاندار گلستان افزود: با توجه به قطعی برق واحدهای بانک ها موظف هستند تسهیلات لازم را به واحدهای تولیدی جهت تهیه دیزل ژنراتور ارایه کنند.

وی بیان کرد: مبنای قیمت آجر در استان با توجه به هزینه ها هزار و ۳۵۷ تومان است و باید مورد رعایت قرار گیرد.

حق شناس اضافه کرد: همه واحدهای دخیل در زنجیره کالای مرغ مکلف به تعیین نقش خود و ثبت خرید و فروش در سامانه جامع تجارت هستند.

استاندار گلستان گفت: هدف از اجرای این برنامه، شفاف سازی وضعیت مرغ از تولید تا مصرف، جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با رییس سازمان برنامه و بودجه در راستای رفع مشکلات سیب زمینی کاران گلستانی مقرر شد تسهیل گری لازم جهت خرید این محصول توسط سازمان تعاون روستایی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار