خدمت به مردم، بهترین راه مبارزه با امریکاست

فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از بیمارستان تخصصي و فوق تخصصي صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) چاراویماق، بهترین راه مبارزه با امریکا را خدمت به مردم دانست.
کد خبر: ۹۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 18 September 2015

به گزارش تابناک تبریز غلام عسكر كريميان ، افزود: مسئولان بايد برای خدمت رسانی بهتر به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار، فعالیت و تلاش دو چندانی داشته باشند.

ويبا بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س)،در جریان روند خدمات‌رسانی به ساکنان مناطق چاراویماققرار گرفت و از تلاش‌های سپاه اين شهرستان، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر چاراویماق در برپایی این بیمارستان که در راستای توسعه خدمات و عدالت در سلامت است، قدردانی کرد.

برپايي بیمارستان صحرایی در چاراویماق

بیمارستان تخصصي و فوق تخصصي صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) چاراويماق در آستانه هفته دفاع مقدس با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شبکه بهداشت و درمان چاراویماق و سپاه اين شهرستان برپا شده است.

در بیمارستان تخصصي و فوق تخصصي صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س)، تخصص‌هایی از جمله داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، روانپزشکی، چشم پزشکی، بیناسنجی، ارولوژی، ارتوپدی، پوست، قلب و عروق و دندان پزشکی به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار