معاون میراث فرهنگی گلستان:

۱۸ تیم بر رعایت پروتکل‌ها در مراکز گردشگری گلستان نظارت می‌کنند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تشکیل ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه رعایت پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 21 March 2021

 

یاسر قندهاری بعدازظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرستان‌ها و استان‌های زرد و آبی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقامت در مراکز اقامتی مجاز و دارای پروانه بهره برداری امکان پذیر است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در حال حاضر هم شهرستان‌های استان طبق اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

قندهاری بیان کرد: بر همین اساس ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدها و تأسیسات گردشگری در سطح استان در راستای دستورالعمل سفر هوشمند و ایمن برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شده است.

وی تشریح کرد: ۱۴ تیم در سطح ۱۴ شهرستان استان توسط ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ها و چهار تیم توسط اداره کل و جوامع گردشگری استان تشکیل شده است.

گفتنی است، استان گلستان دارای ۱۸۳ واحد اقامتی دارای پروانه بهره برداری از قبیل هتل، متل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و مهمان‌پذیر است که مسافران می‌توانند در صورت سفر به این استان از این ظرفیت اقامتی بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار