فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

آغاز طرح نوروزی پلیس در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان خبرداد و گفت: افزایش گشت های خودرویی، موتوری و پیاده را در دستور کار داده و از ظرفیت نگهبان محلات و بسیج هم استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 18 March 2021

 

سردار محمد سعید فاضل دادگر بعدازظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شعار نوروزی پلیس، «امنیت و سلامت، نشاط بهاری»، اظهارکرد: از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح نوروزی و استقبال از بهار را انجام داده و با حداکثر توان آماده خدمت رسانی مضاعف به شهروندان قانونمدار هستیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: برابر برنامه ریزی انجام شده، افزایش گشت های خودرویی، موتوری و پیاده را در ایام نوروز در دستور کار داریم ضمن اینکه از ظرفیت نگهبان محلات، بسیج و پلیس افتخاری هم برای تامین نظم و امنیت استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مرز تا درون شهرها و جاده ها زیر چتر امنیتی پلیس در طرح نوروزی قرار دارند، خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس راه آهن و فرودگاه استان هم با تشکیل قرارگاه های فرعی ابوذر و تشدید اقدامات کنترلی در مداخل ورودی و خروجی ایستگاه ها از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردار هستند.

فاضل دادگر با اشاره به شرایط خاص امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود و خروج از شهرهای نارنجی و قرمز، تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و بر اساس رنگ بندی اعلامی، محدودیت تردد اعمال خواهیم کرد ضمن اینکه در همه شهرهای استان تردد خودروها از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت نظارت بر بازار، تامین امنیت اقتصادی جامعه و مقابله با سودجویان و احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز شهروندان، گفت: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۸۳ متهم دستگیر و ۳۹۸ میلیارد ریال اقلام احتکاری کشف شد.

وی با بیان اینکه وقوع سرقت نقش بسزایی در کاهش نارضایتی مردم و خدشه دار شدن امنیت دارد لذا پلیس طرح های هدفمندی برای مقابله با سارقان اجرا کرده است، ادامه داد: با تلاش جهادی ماموران، در سال ۹۹ بیش از ۵۷ درصد از سرقت های به وقوع پیوسته، کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار