شناسایی نقاط حادثه‌خیز در شهر هشتگرد

کد خبر: ۹۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 13 September 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر شناسایی نقاط حادثه‌‌خیز در شهر جدید هشتگرد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها رفع نقاط حادثه خیز در شهر جدید هشتگرد است.

وی با بیان اینکه مردم برای ساکن شدن در این شهر استقبال خوبی داشته‌اند، افزود: لذا توسعه خدمات باید به عنوان مهم‌ترین اولویت باشد.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در آزادراه کرج ـ هشتگرد 36 نفر در 6 ماهه امسال جان خود را از دست داده‌اند، با تأکید بر وضعیت آزادراه کرج ـ هشتگرد گفت: در آخرین آمار پلیس راهور بیشترین تصادفات این آزاد راه مربوط به محدوده شهرستان ساوجبلاغ است.

پالیزگیر با بیان اینکه تعداد 36 کشته در 6 ماهه سال جاری برای آزادراه این شهرستان بسیار دردآور و سخت است، ادامه داد: باید کارشناسی و تمام تدابیر لازم اندیشیده شود تا شاهد چنین خسارت سنگینی در این محدوده نباشیم.

فرماندار در این جلسه ضمن تشکر از اعضا در پیگیری مصوبات جلسات قبل، تصریح کرد: رسالت شورای ترافیک در کاهش بروز حوادث و تلفات انسانی ناشی از تصادفات رانندگی بسیار مهم و حیاتی است.

وی اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات امنیتی شهرستان ساوجبلاغ که در طی سالیان متوالی موجبات نارضایتی اجتماعی مردم را فراهم کرده است تردد وسایط نقلیه سنگین و تریلی‌ها در سطح شهر است.

پالیزگیر گفت: این مهم سبب نقص حقوق شهروندی و آسیب رساندن به تاسیسات و خدمات شهری و منازل مسکونی شهروندان و برهم زدن آرامش خانواده‌ها است.

فرماندار ساوجبلاغ پارک تریلر در خیابان‌ها و محدوده‌های مسکونی در شهرهای هشتگرد و شهر جدید هشتگرد را بیان کرد و خواستار ارائه راه‌حل از سوی پلیس راهور و شهرداری‌ها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار