۶هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعالیت می‌کنند

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به فعالیت بالغ بر شش هزار راننده در حوزه حمل و نقل برون شهری استان، گفت: تخلفات ۲۹ راننده طی ماه‌های اخیر بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 10 January 2021

۶هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعالیت می‌کنند

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر محمد عرفانی‌تبار در نشست کمیسیون ماده ۱۱ استانی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل که عصر یکشنبه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: ۲۹ مورد تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در راه‌های برون شهری رسیدگی شده است.

وی از صدور احکام لازم برای برخورد با این رانندگان متخلف در سطح استان سمنان خبر داد و افزود: عمده تخلفات رسیدگی شده در بخش کالا شامل حمل بار بدون بارنامه، دریافت کرایه اضافه، عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: عمده تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل مسافر شامل عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم دریافت صورت وضعیت و عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی بوده است.

عرفانی تبار با بیان اینکه برخورد با رانندگان متخلف به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات صورت می‌گیرد، بیان داشت: یکی از رسالت‌های راهداری نظارت بر عملکرد چهار هزار و ۷۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالا و یک هزار و ۳۵۰ راننده در بخش حمل و نقل مسافر است.

وی همچنین از نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و باربری نیز خبر داد و گفت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا شامل مغایرت مندرج بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، عدم رعایت مقررات در تهیه و تنظیم بارنامه و تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر شامل: برخوردهای نامناسب رانندگان، عدم رعایت مقررات در صدور صورت وضعیت و… بوده که در کمیسیون به آنها رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار