دستگیری سارقان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طلاجات در عمليات كارآگاهان پليس مركزي

فرمانده انتظامي استان مرکزی از شناسايي و دستگيري سارقاني كه در حدود ۳ ميليارد و ۵۰۰ مليون ريال طلاجات و وجه نقد را از منزل شهروندي خندابي سرقت كرده بودند،‌ در عمليات كارآگاهان پليس اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 05 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" افزود: مدتي پيش با اعلام گزارش سرقت۲۰۰گرم طلا ، ۵ قطعه سکه تمام بهار آزادي و مبلغ ۳میلیارد ریال وجه نقد از منزل خانمي ميانسال در شهرستان خنداب، ‌بررسي تخصصي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس شهرستان قرار گرفت.
وی یاد آورشد: در تحقيقات مقدماتي پليس مشخص شد كه خانمي به عنوان پرستار در خانه صاحبخانه كار مي كرده و در روز قبل از از وقوع سرقت، دو نفر از بستگان وي نيز در منزل صاحبخانه به عنوان مهمان حضور داشته اند و همگي صبح و بدون اطلاع، منزل را ترك مي كنند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به تمركز تحقيقات كارآگاهان پليس بر روي اين افراد گفت:‌ در اين تحقيقات مشخص شد که اين افراد پس از وقوع سرقت متواری و دیگر در محل سکونت قبلی خود نيز حضور نيافته اند.
سردار مفخمي شهرستاني افزود: در ادامه تکمیل تحقیقات تخصصي پليس، مأموران انتظامي مخفيگاه متهمان اين پرونده را در يكي از شهرستان هاي استان البرز شناسايي و در عمليات هايي جداگانه هر سه نفر را دستگير و به شهرستان انتقال دادند.
وي اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از مشاهده مدارک و شواهد قانونی در بازجویی های کارآگاهان، چنین بیان داشت که از مدت ها پیش با طرح نقش قبلی و به منظور سرقت از منزل شاکی، پرستاري اين فرد را قبول كرده و در یک فرصت مناسب با دادن قرص های خواب آور به او ، با همکاری دیگر همدستانش اقدام به سرقت از اين منزل کرده اند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با با تأکید بر رعایت توصيه هاي پيشگيرانه پليس در به كارگيري افراد در منزل و محل كار اضافه كرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار