امام جمعه یزد:

اکسیژن بیمارستان‌ها تامین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از مهمتریی نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها در رسیدگی به بیماران کرونا، اکسیژن است که خیران با پیگیری مسوولان برای رفع مشکل موجود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 31 October 2020

محمدرضا ناصری روز شنبه در نشست با فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسوولان اجرایی و خیران افزود: برای رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان‌ها که موضوعی حیاتی و بسیار ضروری است باید خیران در کنار دولت اقدام مناسب داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته برای پیشگیری از کرونا ادامه داد: برای حل مشکل موجود انتظار می‌رود که بسیج و سپاه در کنار برخی نهادهای خدمات‌رسان و تشکل‌های مردمی و خیری برای جبران معضل موجود که مراکز درمانی با آن درگیر هستند جدی وارد فعالیت شوند.

امام جمعه یزد به اهمیت پیش‌بینی آسایشگاه موقت و نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در کنار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به عنوان یک ضرورت و مطالبه در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: باید افرادی که بیماری خفیف دارند در این مراکز موقت بستری شوند تا تخت‌های بیمارستانی بیشتری خالی شود.

ناصری اظهار کرد: ایجاد نقاهتگاه در کنار بیمارستان‌ها، آموزش همگانی اقشار جامعه با محوریت مساجد برای پیشگیری و مقابله با بیماری به خانواده‌ها و ضدعفونی کردن سطح معابر باید از سر گرفته شود تا بنحو مناسب از سرایت ویروس کرونا به مردم جلوگیری شود.

در این نشست بر پیگیری مشکل معیشت مردم و پیشگیری از ضرر و زیان اقشار مختلف جامعه با همکاری کمیته امداد و اصناف تاکید شد.

طی روزهای اخیر تعدادی از بیمارستان‌ها با کمبود اکسیژن مواجه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار