معاون عمرانی استاندار ایلام,

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت شهرستان هلیلان

معاون عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان به امر محرومیت زدایی شهرستان هلیلان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار در زمینه عمرانی و ۱۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 28 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی  از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان به امر محرومیت زدایی شهرستان هلیلان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار در زمینه عمرانی و ۱۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبار صرف پروژه‌های زیرساختی چون راه سازی، بهداشت و درمان، اجرای طرح‌های هادی، احداث مسکونی، عمران شهری، فضای آموزشی خواهد شد.

کرمی در خصوص اختصاص اعتبارات به ملکشاهی دیگر شهرستان تحت پوشش بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: از قبل ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ملکشاهی اختصاص پیدا کرده بود و در سفر رئیس بنیاد علوی نیز ۹ میلیارد تومان دیگر اضافه شد و در مجموع ۴۴ میلیارد تومان در این شهرستان در حوزه عمرانی هزینه می‌شود.

وی افزود: تا پایان سال بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار عمرانی به دو شهرستان محروم ملکشاهی و هلیلان اختصاص پیدا می‌کند./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار