پرداخت تسهیلات اشتغال به ٤٠ مددجوی نظرآباد

کد خبر: ۹۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 07 September 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی نظرآباد گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری معادل ٣ میلیارد ریال جهت اشتغال و خودکفایی ٤٠ خانواده تحت حمایت کمیته امداد نظرآباد هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی استان البرز، مجید امیریان اظهار کرد: این تسهیلات در سرفصل‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و طرح‌های خودکفایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد این شهرستان با بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی اقدام به نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی کرده است، افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و انجام مشاوره‌های شغلی، نقش تاثیرگذاری در تامین اهداف طرح‌های کوچک و زود‌بازده این نهاد داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه ناظران فنی در رشته‌های تخصصی از قبیل کشاورزی، دام، طیور و همچنین طرح‌های تولیدی با کمیته امداد همکاری دارند، تصریح کرد: ناظران اشتغال با این نهاد در همه مراحل اجرای فرآیندهای اشتغالزایی از قبیل کسب و کار خرد و مشاغل خانگی اجرایی در سطح استان نظارت دارند .

امیریان خاطرنشان کرد: نظارت‌های به موقع و مستمر ناظران طرح‌های اشتغالزایی موجب پایداری طرح‌های اجرایی شده و همچنین از هدر‌رفتن سرمایه طرح‌ها جلوگیری کرده است.

وی بیان کرد: تعامل نزدیک با بانک‌های عامل و نظارت موثر و مستمر بر طرح‌های اجرایی از جمله برنامه‌های این کمیته در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار